Wednesday, February 27, 2013

Perang bendera PRU13

Bahang pilihan raya 2013 (PRU13) semakin hangat. Macam-macam gelagat kita boleh tengok. Dah sama level macam pentas Maha Raja Lawak Mega dah... Macam-macam manifesto di tabur... Ada yang kata manifesto itu bukan janji... Kadang-kadang lucu pun ada politician nie... Sebab tu lah teman samakan ceramah politik nie dengan pentas Maha Raja Lawak Mega. Selain kempen pilihanraya, kerja-kerja menegakkan bendera sudah pun bermula. Setakat nie, teman tak nampak lagi poster pilihanraya di tampal. Maklum lah, penamaan calon masih lagi belum dibuat.

Bendera parti-parti politik saja sekarang nie dah mula terpacak merata-rata. Tapi, dalam keghairahan memacak bendera tu, jangan la sampai keselamatan diri terabai.

Tengok macam mamat dibawah nie. Bahaya betulkan. Dibuatnya batang besi tu patah, kan nayaaa... mungkin si pelaku tu ingat calon pilihannya nanti akan berhutang budi dengan dia... mmm... mungkin tidak... keluarga dan anak-anak lah yang akan sentiasa di sisi bila dalam kesusahan nanti. So, ingat-ingatlah orang yang tersayang tu...


1 comment :

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...