Monday, December 17, 2012

Floria Putrajaya 2012

Entry hari nie adalah berkenaan Pesta Floria 2012 yang lepas. Kebetulan, ada kenduri kahwin saudara di Putrajaya. Jadi pergi makan di kenduri kahwin dulu, lepas kenyang baru lah kami bergerak ke tapak pesta flora. Kali nie, ayah dan ibu teman pun ada sama. Sebenarnya entry nie dah lama duduk dalam draft tu, sejak bulan July lagi. Tapi teman agak sibuk sket nak menguploadkan gambarnya.


3 tahun sudah teman ada berkunjung ke pesta Floria nie. Tapi, timingnya agak lewat sket dah hampir nak tamat. Kilik entrynya disini. So, kebanyakkan bunga-bunganya pun dah agak layu. Tapi kali nie, kunjungan kami di hari kedua. Bunga-bunganya pun masih segar bugar lagi.

Ok, teman kongsikan gambar-gambarnya disini.





































































Kalau nak baca entri Pesta Flora 2012, klik disini ye...

6 comments :

  1. Replies
    1. Tau tak apa... Sebab tu la, teman nak sharekan dengan kawan-kawan semua...

      Delete
  2. sronok!!! mesti wangi kan.. suka tgk bunga, sbb trus semangat nak deco rumah hehe

    ReplyDelete
  3. hai..
    assalamualaikum..terima kasih datang ziarah blog xseberapa saya..banyak yg saya mengarut shj di situ...gambar mmg blurr hahah sebab saya suka upload dr hp ajer.

    nice blog and nice pic...u guna DSLR ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niat dihati memang nak DSLR... tapi tidak buat masa ini... Semua gambar nie diambil dengan kamera HP jer... :)

      Delete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...