Thursday, November 1, 2012

Vouchers Nandos untuk pengunjung setia...

Ini adalah kali ke tiga give away blog apakehei.blogspot.com untuk pembaca dan pelawat blog teman yang tak seberapa nie. Kali ini, teman nak kongsikan voucher Nandos.



Bestkan makan-makan kat Nandos. Lagi best kalau dapat voucher atau ada orang yang sudi belanja... Apa kata check menu apa ada kat Nandos nie... Klik disini untuk ke web site Nandos... Biasa lah, kalau dah logonya pun ayam, confirm la makananya pun berasaskan ayam... :)

dah tengok web site Nandos tak... unikkan... Kalau sesiapa yang suka memasak tu, boleh la cuba resepi yang Nandos sharekan tu...

Ok, berbalik pada tujuan asal teman, kawan-kawan semua bolehlah download voucher tu disini. Perlu ingat, promosi nie hanya sah sehingga 18 November, 2012 sahaja. Kalau berminat sila lah download dan cepat2 pergi ke cawangan Nandos untuk mendapatkan promosi ini.

Selamat menjamu selera!

2 comments :

  1. Saya suke nandos dari kenny rogers... tp kenny rogers, muffin dia sodap kan...

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...