Tuesday, October 16, 2012

Usah mencari-cari lagi,,,

Petang semalam... turun ke ground floor... terpandang la teman kereta nie... siap berselimut pulak tu... tak pasti pulak teman macam mana kereta nie dibawa masuk ke ground floor nie... Adakah berselimut juga...? Saja nak buat gempak jer... Macam iklan Proton Preve mula-mula hari tu... Mula-mula berselimut... Lepas tu, tunjuk sket-sket... Tapi, kalau dah dipasarkan dan dah ada pun atas jalan raya... Nak buat apa berselimut lagi...? Tak kan la takut kena gigit nyamuk...



Dah tak releven dok berselimut macam tu... :)

1 comment :

  1. uik macam mana tuuu .. ada tapi berbungkus ekke ;)

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...