Wednesday, June 6, 2012

BLS 2298

Semalam teman ke JPJ Padang Jawa, Klang untuk renew lesen memandu... sementara menunggu giliran tu, teman snap laa nombor plat terkini untuk negeri Selangor... BLS 2298

Ada sesapa nak tender nombor nie... kekekeke.... ape laa faedah beli nombor sekeping macam nie yer... sanggup keluar beratus-ratus ribu semata-mata nak nombor sekeping macam nie...


Untuk sesapa yang ada urusan nak ke JPJ, Padang Jawa, Klang... teman sharekan koordinatenya kat bawah nie...



3 comments :

  1. plat no pun boleh beli jugak kan.. terasa nak beli no plat 24.. tp mahal lah.. 2 digit pun blh jadi beribu.. hishhh..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... sanggup ke awak berhabisan beribu ringgit semata-mata nak beli sekeping nombor plat yg nak dilekatkan pada kereta awak tu...

      Delete
  2. Hahaha xsanggup pun.. Dlm mimpi jer.. Baik beli benda lain bj ker tdg ker hehehe

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...