Tuesday, June 5, 2012

Baju tak cukup kain

Baju tak cukup kain... Rasanya itu la yang patut teman bagi gelaran untuk golongan macam nie... Entry nie bukanlah bertujuan untuk menghina atau merendahkan sesiapa. Kalau nak pakai baju t-shirt tu pun, pakailah yang bersepadanan dengan tubuh... ini tidak, nak jugak pakai baju yang paling kecik sekali... Kalau boleh, nak saiz S... Baru laa nampak sendat sket... 



Nampak bonjolan-bonjolan... Kecik atau besar... Bila duduk, confirm bajunya akan ternaik sket... Menampakkan anggota yang sepatutnya tak dipertontonkan... Bila dah jadi macam tu, mula laa tarik-tarik baju tu untuk cover tempat yang terdedah tu... SELESA ke pakai macam nie... Teman sendiri la, kalau baju tu dah tak muat... memang rasa rimas sangat... tapi perempuan nie, idok le pulak... OK je... entah le, teman pun tak tau la apa nak jadi dengan orang perempuan zaman sekarang nie...

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...