Tuesday, February 7, 2012

Wordless @ Menara Condong Teluk Intan



Semalam, teman sekeluarga ke Teluk Intan. Memenuhi jemputan kenduri kahwin ayah saudara teman. Sambil-sambil tu, teman reronda laa bandar Teluk Intan. Lama bebenor teman tak kesini. Apa pun, menara condong nie tetap menjadi kenangan terindah teman di Teluk Intan.

6 comments :

  1. erm..... boleh naik ker menara nieh, x penah sampai lak.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh. Ada tangga kat tepi tu... Ikut asal, menara nie di bina untuk tangki air... Tapi disebabkan strukturnya terbenam... tak boleh laa guna... Sekarang nie cuma jadi mercu tanda bandar Teluk Intan...

      Delete
  2. cantik shot ni! The leaning tower of Teluk Intan. Pernah sampai sekali je...okey lah..at least dah saksikan sendiri keindahan menara lama ni..:) unik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the comment and visit... Kalau ada masa pegi laa ziarah ke Teluk Intan... dah banyak perubahan kat sana...

      Delete
  3. teman baruuu je ke sana minggu lepas. dah byk kali ke teluk intan, tapi menara baru pegi sekali. :D

    nice shot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira OK laa tu GB... teman nie cuma tengok dari luar jee... tak berkesempatan lagi nak jejak kaki kat menara tuuu

      Delete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...