Friday, January 20, 2012

Pernah tak tengok siput duri?

Nie laa dia Siput Duri... Ada jugak orang yang makannya... Teman idok lee... :D


6 comments :

  1. eh ni yang slalu ada kat pantai tu kan? selalu gak kutip dulu tapi bukan utk mkn laa .. suka collect shell je.. hehe.. err org islam leh mkn ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea betul tu... yg biasa kita kutip kat tepi pantai cengkerangnya... yang kat pasar... ada isinya... tak pasti laa org islam boleh makannya atau pun tidak...

      Delete
  2. lorr, boleh mkn ke?? ingtkn hiasan je sbb shell dia cantek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... teman tak pasti laa pulak... tapi memang ada dijual kat pasar nie... Nanti laa try tanya, siput nie masak apa yang sodap...

      Delete
  3. A'ah siput duri ni boleh makan...macam makan siput sedut kot...tapi...ate teman pun idok ler makan siput ni....

    ReplyDelete
  4. ooo selalu tengok bila dah jadi hiasan jek...hehhehe
    saya follow ;)

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...