Tuesday, August 23, 2011

Mee Udang Banjir Kuala Selangor

Tempat makan best Kuala Selangor. Kali ini bersiaran di kedai Mee Udang Banjir, Kuala Selangor. Setiap kali berkunjung ke Pasar Pasir Penambang, pasti kami singgah disini untuk mengisi perut yang kosong :) Banner kat bawah nie terpampang di tepi jalan utama, Kuala Selangor ke Klang... Sekarang nie Mee Udang banjir nie dah bukak cawangan baru di Shah Alam.


Mee Udang Banjir, Kuala Selangor

Haa... tengok tag linenya... Rasa Sekali... Pasti Nak Lagi... mmm... betul la... sebab aku dah banyak kali dah singgah sini... makan benda yang sama jer... now saya dah jemu... :)

Mee Udang Banjir

Mee Udang Banjir

Last time, udangnya besar-besar belaka... biasanya ada 6 ekor sepinggan... tapi lately nie, sejak dah bukak cawangan baru di Shah Alam, udangnya dah tak besar sangat... mmm... nak jimat kos agaknya... Selalunya, Tok Mama la yang paling last sekali habis mee nya tu... and then, anak-anaknya laa yang kasi cukai udang-udang Tok Mama tuu... :)

Vanila Blended

Yang nie, ais Vanila Blended, air kegemaran ku... Memang selalu kalau singgah disini, air Vanila Blended nie la yang selalu teman order... Aisar pulak akan tumpang sekaki sedut... Bukan apa, kalau Aisar sorang yang minum, memang tak habis... teman juga la yang kena habiskan...

Anyway, pada sesiapa yang berminat untuk berkunjung kesini... Teman share koordinate GPS seperti di bawah nie...

Bagi penguna Ovi Maps Nokia :
30 19’ 42” N, 1010 15’ 34” E

Untuk penguna Google Maps
http://g.co/maps/u53g



View Larger Map

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...