Sunday, May 15, 2011

Terperangkap dalam lif

3 Mei, 2011 yang lepas... aku on the way ke level 44 dari level 54 untuk menghadiri masyuarat berkenaan prospect Asia Barat dan Timur Tengah... Selalunya aku ikut lif bomba... tapi kali ini ikut lif eksekutif dan transit kat level 50. Dari level 50, guna lif normal... sebaik saja sampai ke aras 46, lif berhenti untuk upper deck serving... waktu itu lah aku terperangkap dalam lower deck lif... Upper deck lif ada masalah... 




Untuk makluman, lif nie dua tingkat... hampir setengah jam laa aku terperangkap kat dalam tuu... Udara didalam lif pun tidak laa sebaik mana... macam ada bau gas... yang membuatkan aku pening-pening dan loya-loya... so, tekan butang bantuan... nasib baik ia berfungsi dengan agak baik... walau pun kadang-kadang macam ada masalah... Alhamdulillah, setelah hampir setengah jam... dapat jugak aku keluar... Terima kasih kepada TM Maintenance team...

Sebaik saja keluar aku terus guna tangga kecemasan untuk sampai ke aras 44.... yang cuma 2 tingkat sahaja dari tempat aku terperangkap tadi... itu lah hari yang tak indah dalam bulan Mei, 2011 nie... :d

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...