Tuesday, January 11, 2011

Tiang lampu tumbang

Pagi nie, waktu drive ke office... atas jambatan crossing lebuhraya Gutrie... ada satu tiang lampu nie... kena langgar la pulak... not sure bile... masa balik semalam ok jer...


kalau tengok pangkal tiang lampu nie... macam dah tak mampu nak menahan tiang nie... nasib baik la ada dinding konkrit nie... kalau tak sure tumbang dan hempap kereta yang lalu lalang nie... macam telur dihujung tanduk je rupanya...





kalau bergegar sket... confirm tiang nie tumbang... oleh itu adalah lebih baik pihak MBSA mengambil tindakan secepat mungkin sebelum apa-apa terjadi keatas penguna lebuh raya Batu Arang nie... :)


1 comment :

  1. Petang semalam, masa on the way balik... tiang nie dah tak ada... Bagus jugak... tindakkan cepat diambil... syabas di ucapkan... :)

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...